Polski akcent w świątecznej reklamie Burberry

Polski akcent w świątecznej reklamie Burberry
Premiera świątecznej reklamy Burberry zelektryzowała świat mody nie tylko listą gwiazd wielkiego formatu, ale także perfekcjonizmem wykonania, za którym stoi polska firma. Za colour correction oraz master shooting filmu było odpowiedzialne studio Platige Image.
O autorze
1 min czytania 2018-11-22

W świątecznej kampanii światowego domu mody „Close Your Eyes and Think of Christmas” („Zamknij oczy i pomyśl o Świętach”) wystąpili: supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A.

Poprzez lodową aurę zimowego lasu, subtelnie, choć bez atmosfery świątecznego kominka, przebijają się krótkie, nostalgiczne wspomnienia Świąt – z angielskiego pubu, z metra, w końcu zza świątecznego stołu oraz z salonu.

Kampania kultowej modowej marki premium pokazuje wystylizowane ze starannością co do każdego detalu elementy kolekcji powstałej już po tym, jak stery jej dyrektora kreatywnego przejął Riccardo Tisci. Ostatnia scena natomiast należy do Vivienne Westwood. To właśnie w stroje autorstwa projektantki, które w sprzedaży będą dostępne od 6 grudnia, zostały ubrane Naomi Camblell i Valerie Morris-Campbell. Co warte podkreślenia, poprzednio panie wspólnie wystąpiły w reklamie 4 lata temu.

– Bardzo cenimy sobie współpracę z marką Burberry oraz z artystami zaangażowanymi w produkcję reklamy. Szczególnie z autorem zdjęć, Olivierem Millarem, który przyjechał do studia Platige Image w Warszawie, po to by osobiście przekazać wskazówki co do naszej pracy. Pokazuje to poziom dbałości o najmniejsze detale przy tej produkcji. W przypadku tak prestiżowej marki modowej szczególnie ważny był kolor, którego korekcją zajął się nasz ekspert w tej dziedzinie, Piotr Sasim – mówi Cezary Albiński, Head of Commercial Department w Platige Image.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamę wyreżyserowała Juno Calypso, brytyjska fotograf, znana także z oryginalnych filmów krótkometrażowych. W swojej sztuce nawiązuje często do feminizmu, izolacji, samotności oraz bycia samowystarczalnym. Prawdopodobnie stąd spot Burberry charakteryzuje oszczędna emocjonalność. Jego wyjątkową atmosferę buduje także, towarzysząca zmieniającym się dynamicznie scenom, na nowo nagrana piosenka „Carol of the Bells”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

We wrześniu br. marka Burberry zapowiedziała, że zaprzestanie utylizacji niesprzedanych ubrań oraz produkowania ubrań z wykorzystaniem futra naturalnego.

PS2

W 2016 roku marka Burberry stworzyła reklamę świąteczną w formie trailera filmu