Kantar: Najnowsze prognozy dla rynku mediów na 2019 rok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kantar: Najnowsze prognozy dla rynku mediów na 2019 rok

Firma Kantar opublikowała swoje prognozy dotyczące głównych trendów, które będą kształtować krajobraz medialny w 2019 roku. Są to przede wszystkim: połączona inteligencja, sztuczna inteligencja i technologie głosowe.

Raport na temat tych prognoz przedstawia 12 kluczowych trendów, które wpłyną na zmiany rynku mediów w najbliższym roku. Wspomniane prognozy dotyczą m.in. postępów w zakresie tzw. rzeczywistości rozszerzonej, sposobu przedstawiania kobiet w reklamie czy techniki tzw. pionowego wideo. A oto one:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Zaawansowana analityka (Advanced Analytics) oraz sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) pomogą rozwiązać dylemat dotyczący zwrotu z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline.
  • Technologia głosowa przyniesie przełom w planowaniu kreacji reklamowych i marketing mix.
  • Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do szybkiego nadrabiania dystansu.
  • Pojawienie się „sieci doświadczeń związanych z marką” (branded experience network) przekształci zarządzanie mediami w zarządzanie „Internetem wszystkiego”.
  • Marki zaczną poważnie zastanawiać się nad wizerunkiem kobiet w reklamie.
  • Amazon „wyłoni się z cienia” w świecie reklamy, a jego duopol stanie się triopolem.
  • Wiodącym czynnikiem twórczości reklamowej stanie się tzw. pionowe wideo (vertical video).
  • Nastąpi powrót „dużych ekranów” – staną się większe i lepsze niż dotychczas.
  • Zakup mediów w modelu programmatic buying stanie się dokładniejszy i efektywniejszy dzięki wiedzy o postawach ludzkich w połączeniu z modelowaniem predykcyjnym.
  • W strategiach marketingowych opartych na współpracy z influencerami marki będą silniej stawiały na wiarygodność aniżeli na zasięg.
  • Wymogi zgodności z RODO będą sprzyjać rozwojowi bardziej wyrafinowanych strategii w zakresie danych o markach.
  • Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) stanie się narzędziem kształtującym zarówno całą drogę konsumenta do zakupu, jak i doświadczenia klientów z produktami i usługami.

– Wciąż trwają innowacje i zmiany w krajobrazie medialnym, ale sądzę, że tempo wdrażania technologii takich jak sztuczna inteligencja będzie zaskakujące. W narracji zacznie dominować tzw. połączona inteligencja we wszystkich swoich formach, pojawią się również nowe możliwości, jak np. technologie głosowe. Sposób pomiaru mediów i ich efektywności zmienia się w błyskawicznym tempie, a cała nasza branża musi współpracować, aby klienci mogli lepiej rozumieć efekty własnych inwestycji. Nigdy wcześniej nie było tak ekscytującej epoki w marketingu – powiedział Eric Salama, prezes firmy Kantar.

Prognozy firmy Kantar dla rynku mediów na 2019 rok można znaleźć tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij