„OK, ale najpierw kawa McCafé” – McDonald’s ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„OK, ale najpierw kawa McCafé” – McDonald’s ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé

McDonald’s Polska od 23.11 ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé. Kampania „OK, ale najpierw kawa McCafé” skupia się na chwili wytchnienia w ciągu zabieganego dnia, którą daje Ci kawa na wynos.

Celem komunikacji jest pokazanie, że przy szybkim tempie życia ludzie nie muszą rezygnować z kawiarnianego doświadczenia, bo chwilę wytchnienia z najwyższej jakości kawą McCafe mogą zabrać ze sobą, tam gdzie chcą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania objęła telewizję, OOH i działania digital. Spoty wyreżyserował Matt Procter. Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Opus Film. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij