Przymierzalnie przyszłości z interaktywnymi lustrami umożliwiającymi płatność w Blue City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przymierzalnie przyszłości z interaktywnymi lustrami umożliwiającymi płatność w Blue City

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.

Na stoisku Abyss Glass klienci będą mogli przymierzyć ubrania z oferty 4F i zapłacić za wybrane produkty w przymierzalniach znajdujących się na stoisku, wpisując kod Blik na tafli lustra. Lustra nie tylko automatycznie rozpoznają ubrania wnoszone do przymierzalni i wyświetlają je na swojej powierzchni, ale także umożliwiają uczestnikom akcji wybór odpowiedniego rozmiaru. Pozwolą na domówienie sugerowanych dodatków bez wychodzenia z przymierzalni i sprawdzenia kolekcji, ceny, materiału, z jakiego dany produkt został zrobiony oraz zapłacenia za zakupy z ominięciem kolejki.

Partnerem akcji są: 4F, BLIK, Smart Technology RFiD, Posterscope Poland, Mobiltek, Signify

Akcja trwa od 27.12 do 03.01.2019.

PS

Marka Nike w swoich salonach wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne. W salonie w Galerii Wroclavia marka zamontowała interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami i np. podpowiada, jak się ubrać.

PS2

Interaktywne kioski wolnostojące umieszczone w ekspozycji dostępne w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję. Oprócz zapoznania się z pełną ofertą sklepu i zamówienia produktu, możliwe stało się także jego opłacenie BLIKiem. 

PS3

Eobuwie.pl zaprezentowało nową usługę, dobierającą klientom buty w oparciu o indywidualne skany 3D stóp. Skanery wykonują w kilka sekund model 3D stóp i od razu porównują go już z niemal 40 tys. modeli butów, pochodzących od prawie 500 marek dostępnych w eobuwie.pl. Dzięki temu system rekomenduje właściwy rozmiar dla dowolnej marki czy typu buta.

PS4

Bio Family w Poznaniu to bezobsługowy i całodobowy supermarket. Wdrożenie usługi Open 24/7 umożliwia klientom robienie codziennych zakupów przez 365 dni w roku – w nocy, każde święto i wszystkie niedziele wolne od handlu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij