Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii„Gryź jak lubisz” lodów KAKTUS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii„Gryź jak lubisz” lodów KAKTUS

Ruszyła nowa kampania Froneri Polska, producenta lodów KAKTUS. Główną osią kampanii jest hasło „Gryź jak lubisz”, na którym marka opierać będzie w 2019 swoją komunikację. Podkreśla to również nowy spot telewizyjny KAKTUSA, wyprodukowany z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego.

30-sekundowa reklama telewizyjna jest kluczowym elementem kampanii, ale towarzyszą jej również inne, zasięgowe działania. Marka jest lokowana w programie „The Voice Kids”, w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim KAKTUSA emitowanym w TVP2. Całość uzupełniania jest spójną komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja SPIN OFF. Spoty wyprodukował dom produkcyjny KRISKEJ, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij