Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz tworzą kolektyw Dobry Wpływ

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz tworzą kolektyw Dobry Wpływ

Kolektyw Dobry Wpływ zadebiutował pod koniec ubiegłego roku i ma już na swoim koncie kilka udanych kampanii z influencerami. Jak mówią założyciele – Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz – firma stawia na nowe podejście do działań realizowanych z twórcami.

– Skupiamy się na efektywnych kampaniach, opartych o realizację celów klientów, a nie tylko o zasięgi – mówi Marta Soja. – Uważamy, że równie ważna jest jakość treści i sposób, w jaki oddziaływują one na społeczność, ale też sam twórca i to, co „wnosi” do sieci – dodaje Maciej Pietrukiewicz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Misją kolektywu Dobry Wpływ jest odpowiedzialna realizacja działań z influencerami. Wiąże się ona z dokładnym poznaniem celów klienta i pomocą w ich wdrażaniu, partnerskim podejściem do twórców i poważnym traktowaniem zobowiązań wobec nich oraz dbałością o treści.

– Dziś w internecie każdy może być twórcą i zbierać wokół siebie publiczność. Nie wszystkie treści są jednak tworzone w sposób rzetelny – mówi Marta Soja. – Kupione lajki, fake newsy – to dziś coraz częściej podnoszone problemy związane z influencerami. My staramy się łączyć marki z twórcami, którzy działają odpowiedzialnie i będą wiarygodni w kontekście współpracy z daną firmą – dodaje Soja.

Założyciele kolektywu wspierają firmy w m.in. lepszym zrozumieniu zasad współpracy z influencerami poprzez szkolenia i doradztwo, tworzeniu i realizowaniu efektywnych kampanii czy też wyznaczaniu celów i prawidłowej interpretacji wyników po przeprowadzonej akcji.

– Klientów kuszą zasięgi twórców oraz zaufanie, jakim darzą ich internauci przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Nie każda firma wie jednak, jak ocenić jakość influencera i możliwość przełożenia na biznes – zaznacza Maciej Pietrukiewicz. – Dlatego wspieramy marki w tym procesie. Przy tym uczciwie oceniamy szanse na realizację celów, bez lukrowania, pompowania zasięgów – dodaje.

Twórcy kolektywu Dobry Wpływ mają za sobą liczne doświadczenia w influencer marketingu zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Marta Soja od ponad 10 lat zajmuje się zawodowo marketingiem. Łączy doświadczenie pracy w agencjach digital (MindChili i Lemon Sky (obecnie JWT), z doświadczeniem działań w e-commerce – ostatnich 5 lat przepracowała w Limango Polska. Doradza markom, wykłada na uczelniach, na swoim koncie ma kilkaset zrealizowanych kampanii z influencerami m.in. dla marek: Orange, Tesco, TP SA, Ballantine’s, Jameson, Winiary, Tymbark.

Maciej Pietrukiewicz w branży digitalowej działa od 6 lat. Przez ostatnie 3 lata rozwijał w LiquidThread (wcześniej Starcom Mediavest Group) kompetencje influencer marketingu, pracując m.in. dla takich marek jak Discovery Channel, L’Oreal, Estee Lauder, Bakalland, Samsung czy Electrolux. Współtworzona przez niego kampania z udziałem Cyber Mariana dla programu Złomowisko PL na Discovery Channel otrzymała srebrne EFFIE 2017 w kategorii Branded Content.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij