Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
O autorze
1 min czytania 2019-01-17

Do powierzonych mu zadań należy zarządzanie nowym biznesem oraz koordynacja wybranych projektów agencji. W zdobywaniu biznesu będzie wspierał wszystkie kompetencje agencji – strategię, kreację, social media, TECH&LAB, event i PR. – Liczymy, że duże doświadczenie Radka w prowadzeniu klientów w zakresie komunikacji 360 z naciskiem na innowacyjne działania digitalowe, pozwoli nam rozwijać współpracę z klientami – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. – Dodatkowo kultura pracy i obycie międzynarodowe Radka pomoże nam wypłynąć na szerokie wody marketingu międzynarodowego – dodaje Gaworski.

Smorga pracuje w reklamie od dziesięciu lat. Ostatnio był związany z agencją Walk Creative, ale większość swojej kariery zawodowej spędził w agencji J. Walter Thompson. Zdobył w niej doświadczenie m.in. w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami i w realizacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji, odpowiadał za nowy biznes oraz rozwój oferty spółek grupy. Uczestniczył także w międzynarodowych projektach JWT, współpracując z oddziałami tej sieci na różnych kontynentach. Pracował dla takich firm i marek, jak m.in. Maspex (Tymbark, Kubuś), CEDC (Żubrówka), PLL LOT, Bahlsen, HBO, Microsoft, E. Wedel. Jest także laureatem programu biznesowego High Potential Club dla najlepszych liderów z sieci JWT, realizowanego w JWT New York.