Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyły zgłoszenia do konkursu Innovation 2019

Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy – zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego.

Uczestnicy Innovation 2019 mogą konkurować w trzech kategoriach:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Innowacyjny Biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
  • Innowacyjne Doświadczenie – prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
  • Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły wyłamuje się z utartych schematów. Co, jeśli statuetka, zamiast biernie stać na półce, poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation będzie można poznać wybrane case studies zwycięzców nagrodzonych złotem.

Więcej o Innovation 2019 znajduje się na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media
Sponsorzy: AMS
Partnerzy: Kukbuk
Patroni medialni: NowyMarketing, PRoto, Marketer Plus, Brief

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij