PałerPrezki#5

PałerPrezki#5

Co nas inspiruje? Where's the beef? W piątej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy pełne mięsa prezentacje opublikowane w lipcu br.

grafika: fotolia.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maciej Gałecki, CEO Bluerank: Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji - jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym? - prezentacja z Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności Blueffect 2013

Marcin Kosedowski: AdSense Rządzi… gwarantuję! - jakie są cztery najważniejsze rzeczy, o które musisz zadbać robiąc stronę zarabiającą na AdSense? Czy CTR ma znaczenie? I co może być lepszego od MFA? - prezentacja z Search Marketing Day

Karolina Kobiela, Katarzyna Kozikowska, Lemon Sky: UX ma znaczenie. O różnych podejściach do projektowania interakcji na mobile - prezentacja z #IT fest 2013

Marta Laskowska, Anna Sobolewska, Personal PR: Dobra przynęta i mocna wędka w social media - prezentacja z konferencji infoShare 2013 w Gdańsku

Marcin Niewęgłowski: Social media to nie tylko Facebook - prezentacja z czerwcowego Netcampa

Michał Górecki: Real Time Marketing – Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga - prezentacja z Orange Blog Talks social

Social Media London Style: Raport "Hotele na Facebooku 2012"

Kyle Lacy: Trends Changing Digital Marketing

HubSpot: The History of SEO

Salesforce: 25 Mind Blowing Email Marketing Stats

Last but not least: Paweł Loedl (VML Poland): Micro-planning. Co jeszcze pozostało agencjom interaktywnym? - prezentacja wygłoszona w trakcie Forum IAB 2013 z małym lokowaniem raportu NowegoMarketingu ;))


Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij