A Coke is a Coke: Coca-Cola celebruje różnorodność, cytując Andy'ego Warhola

A Coke is a Coke: Coca-Cola celebruje różnorodność, cytując Andy'ego Warhola

Nowy spot Coca-Coli, przygotowany na tegoroczny Super Bowl, udowadnia, że każdy z nas jest wyjątkowy i wspólnie powinniśmy celebrować naszą różnorodność.

„A Coke is a Coke” to nowy spot Coca-Coli przygotowany na tegoroczny Super Bowl, który celebruje różnorodność i tym samym promuje jedność wśród ludzi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W reklamie wykorzystano cytat słynnego artysty Andy’ego Warhola, by podkreślić, że warto celebrować naszą różnorodność i odmienność – „We all have different hearts and hands; heads holding various views. Don’t you see? Different is beautiful. And, together is beautiful, too”.

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland

PS

Na polskim rynku pojawiła się agencja marketingowa Leżę i Pracuję, która zatrudnia osoby niepełnosprawne. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych.

PS2

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji celebrującej różnorodność.

PS3

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij