#challengemate czyli zwariowane pomysły na testowanie Mate20 Pro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#challengemate czyli zwariowane pomysły na testowanie Mate20 Pro

Ruszyła najnowsza kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro, przygotowana przez agencję DDB&tribal. Jej celem jest namawianie użytkowników do wymyślania zwariowanych pomysłów na testowanie Mate20 Pro. Najlepsze z pomysłów zostaną zrealizowane przez lokalnych influencerów i celebrytów.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje 13 krajów Europy: Austria, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia, Serbia, Słowenia, Szwecja, Turcja, Węgry.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię promują dwa zabawne filmy, pokazujące jak smartfon został testowany przez przedstawicieli różnych zawodów, w ekstremalnie trudnych warunkach. Między innymi przez jowialnego rybaka pracującego na kutrze, strażaka i epidemiolożkę.

Filmy wyreżyserował Michał Sabliński a za produkcję o odpowiadają OTO Film, Orka i Juice Sound.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij