Co łączy Red Bull, Sokołów i Jana Niezbędnego? Pyszności i 18,5 miliona zasięgu dla największych marek w kraju

Co łączy Red Bull, Sokołów i Jana Niezbędnego? Pyszności i 18,5 miliona zasięgu dla największych marek w kraju

Rok 2018 Pyszności mogą uznać za udany. Największa społeczność kulinarna w kraju przekroczyła 1,5 miliona polubień strony, otworzyła 4 kolejne fanpage’e na Facebooku, wydała dwie nowe książki i zyskała status niepodważalnego lidera rynku kulinarnego wideo i branded contentu w Polsce.

Marki, które w 2018 roku współpracowały z Pysznościami mogą pochwalić się nie lada wynikami kampanii swoich produktów. Filmy przygotowane dla wybranych marek wygenerowały w sumie 7 milionów wyświetleń, 18,5 miliona zasięgu i prawie 50 tysięcy polubień postów.

Ale najważniejsze jest to, że takie podejście do reklamy zaowocowało pozytywnym odbiorem wśród fanów, a filmy przekraczały gwarantowane progi wyświetleń nawet dwukrotnie. Taka naturalna forma reklamy to nowe spojrzenie na komunikację z klientem. Wśród firm, które w 2018 roku zaufały temu podejściu są RedBull, Sokołów, Jan Niezbędny, CinCin, Dominos Pizza, Uber Eats, Prymat, czy Soplica.

Dlaczego duże marki tak chętnie współpracują z Pysznościami pod kątem lokowania swoich produktów?

  • Możliwość dotarcia do bardzo precyzyjnej grupy odbiorców,
  • wysokie zasięgi,
  • wysoki współczynnik zaangażowania użytkowników oraz udostępniania treści, dzięki czemu reklama w spontaniczny sposób zostaje rozprzestrzeniania w sieci,
  • niższe koszty kampanii niż w TV,
  • naturalny product placement,
  • w przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej, odbiorcy nie traktują momentu wyświetlenia się spotu jako czasu na odejście od ekranu,
  • możliwość interakcji z odbiorcą.

Marka Sokołów zapytana o komentarz na temat kampanii Pyszności powiedziała: Zależało nam na prowadzeniu policzalnych działań, wykorzystując przy tym nowe narzędzia, jakie oferują social media. Dlatego zdecydowaliśmy się na pokazanie produktów w najlepszym, bo najbliższym dla konsumenta kontekście (...). W ten sposób rozmawiamy z konsumentem za pomocą języka korzyści. Pokazujemy praktyczne zastosowanie produktu bez nachalnej reklamy. (...) Zyskaliśmy także bardzo istotne opinie użytkowników. Pod każdym z filmów pojawiała się duża liczba komentarzy, które są dla nas cenne i pomagają nam lepiej dopasować komunikację do grupy odbiorców. Jest to ogromna przewaga social mediowego branded contentu nad klasyczną reklamą w telewizji. W Internecie jesteśmy bliżej klientów, zarówno pod kątem targetowania reklam, jak i zbierania opinii o naszej marce, co odgrywa istotną rolę podczas opracowywania lub aktualizacji strategii komunikacji.

Pyszności w 2019 roku zamierzają rozwijać sekcję reklamy wideo i branded contentu dla marek spożywczych i alkoholowych obecnych na polskim rynku. Więcej szczegółów można uzyskać pisząc na adres wspolpraca@pysznosci.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij