Tomasz Kąkol jest związany z agencją Spicy Mobile od pięciu lat. Od 2016 r. jako head of planning and strategy był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem plannerów, przygotowanie dedykowanych strategii oraz prezentacji, a także koordynowanie kampanii w sieci reklamowej Mobigate.
Po awansie, Tomasz stanął na czele zespołu sprzedaży. Jako nowy Sales Director odpowiada za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią, negocjacje warunków współpracy z kluczowymi klientami oraz wydawcami, rozwój strategicznych produktów firmy, a także dalszą rozbudowę struktur sprzedaży o cenionych na rynku specjalistów digital marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przed Spicy Mobile Tomasz Kąkol był związany z agencją ClickAd, gdzie pełnił funkcję media plannera oraz account managera.