Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Casa De Carne: restauracja, w której samemu trzeba zabić zwierzę, zanim się je zje

Casa De Carne: restauracja, w której samemu trzeba zabić zwierzę, zanim się je zje
Nie, to nie jest prawdziwa restauracja. Ten fikcyjny lokal został wymyślony na potrzeby filmu, którego celem było zmuszenie społeczeństwa do refleksji nad niektórymi wyborami żywieniowymi.
O autorze
0 min czytania 2019-02-20

„Casa De Carne” to krótkometrażowy film autorstwa Dustina Browna, który w 2018 roku zdobył statuetkę Tarshis Short Film Awards. W materiale pokazano fikcyjną restaurację, w której klienci sami muszą zabić zwierzę, zanim trafi ono na ich talerze.

Jak tłumaczy sam twórca filmu, jego celem było pokazanie cierpienia przez jakie przechodzą zwierzęta na rzecz branży spożywczej i gastronomicznej. Tym samym Brown chciał zmusić społeczeństwo do refleksji nad swoimi wyborami żywieniowymi.

Film został zrealizowany we współpracy z amerykańską organizacją Last Chance for Animals.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku stycznia br. w sieci wegetariańskich restauracji Krowarzywa ruszyła kampania „Ty syty i krowa żywa”. Akcja ma promować pyszny smak miesiąca − #BezJurex. Krowarzywa przekaże 10% ze sprzedaży burgera na rzecz Fundacji Zwierzęca Polana, której podopieczny był inspiracją do powstania nazwy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing