Popularna gwiazda piosenki – Sławomir został bohaterem kampanii Bancovo „Inni się starają, Ty już nie musisz”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Popularna gwiazda piosenki – Sławomir został bohaterem kampanii Bancovo „Inni się starają, Ty już nie musisz”

Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną, której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman.

Bancovo to platforma kredytowa umożliwiająca uzyskanie kredytu lub pożyczki od ręki, w jednej z kilkunastu instytucji będących partnerami platformy (banki i firmy pożyczkowe). Platforma działa na polskim rynku od marca ubiegłego roku. Obecnie Bancovo rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest milowym krokiem w rozwoju biznesowym firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania pod hasłem „Inni się starają, Ty już nie musisz” prezentuje Bancovo jako pierwszorzędny wybór w kontekście poszukiwań najlepszej pożyczki – miejsce, w którym nie tylko łatwo porównamy różne oferty, ale i szybko weźmiemy gotówkę. Sławomir w gwiazdorski i typowy dla siebie sposób przedstawi jak cudownie i miło można wykorzystać swój cenny czas zamiast biegać po bankach. Po to właśnie powstało Bancovo – pozwala klientom angażować się w bardziej ciekawe rzeczy niż poszukiwanie i załatwianie kredytu, który na Bancovo możemy mieć praktycznie od ręki wybierając najlepszą z przedstawionych ofert. Wszystko w jednym miejscu i czasie.

Starający się „inni” to firmy pożyczkowe i banki konkurujące ze sobą, aby udostępnić klientom najkorzystniejszą korzystną ofertę, a także samo Bancovo, które dzięki zaawansowanej technologii dba oto, aby uzyskanie kredytu było równie łatwe jak zwykłe zakupy w sklepie internetowym.

– Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako wiarygodny i wygodny przewodnik po świecie finansów. Pokazać jak dużo energii i czasu można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy na platformie – mówi Monika Charamsa z Bancovo. – Udowadniamy, że świetnie rozumiemy codzienne potrzeby naszych klientów, stoimy po tej samej stronie co oni, a nasze działania mają na celu maksymalne ułatwienie ich życia – dodaje.

Pierwsza edycja kampanii w TV potrwa do połowy kwietnia 2019 roku. Strategię i kreację przygotowała agencja Start Something założona przez Danutę Nieradę i Paulinę Ufel, film reklamowy wyreżyserował Tomasz Kapuściński.

Spot zaprezentowany będzie w kanałach telewizji naziemnej oraz internetowej (VOD, YouTube). Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets, część online – performance marketing – planuje i poprowadzi agencja Sales&More.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij