Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Duet muzyczny PRO8L3M wystartował z promocją nowej płyty i organizuje specjalny event OUTPOST – IN5TALAC7A

PRO8L3M od początku obecności na polskiej scenie muzycznej zaskakuje słuchaczy nietuzinkowym i oryginalnym podejściem. Tym razem duet prezentuje wyjątkowe wydarzenie: OUTPOST – IN5TALAC7A, którego finałem będzie przedpremierowy odsłuch nadchodzącego albumu.
O autorze
1 min czytania 2019-02-20

OUTPOST to multimedialna instalacja, która została zainspirowana tematyką najnowszego wydawnictwa duetu PRO8L3M i jest ściśle powiązana z jego premierą. Płyta na polskim rynku oficjalnie ukaże się 1 marca, jednak słuchacze duetu będą mogli zapoznać się z jego najnowszym materiałem nawet tydzień wcześniej! Wszystko za sprawą wydarzenia OUTPOST – IN5TALAC7A, którego finałem będzie doświadczenie w postaci wyjątkowego, przedpremierowego odsłuchu albumu „Widmo”. Przedsięwzięcie zintegruje doświadczenia wizualne, dając możliwość osobistego obcowania z muzyką i dialogu z zaskakująco zaaranżowaną przestrzenią.

To pierwsze tego typu promocja wydawnictwa muzycznego w Polsce i pierwsze takie wydarzenie integrujące muzykę, fanów, artystów, sztuki wizualne i wirtualne.

Już 22 lutego br. fani muzyki i nowych technologii spotkają się na OUTPOST – IN5TALAC7A. Jest to przygotowana przez zespół PR08L3M przeszło półtoragodzinna przygoda w wirtualnej rzeczywistości, zaaranżowana w postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze. To podróż w przyszłość, która będzie nieco inna niż ta, którą znamy z futurystycznych i cyberpunkowych filmów, seriali, gier czy komiksów. Wszystkiego doświadczyć będzie można na własnej skórze i zobaczyć na własne oczy. Sensoryczny, świetlno-dźwiękowy tunel obezwładniający zmysły, bezgraniczne pomieszczenie, w którym doświadczycie nieskończoności, holograficzne symulatory rzeczywistości, i VR-owa podróż do roku 2050 – to tylko niektóre z zaplanowanych atrakcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie OUTPOST – IN5TALAC7A odpowiadają wspólnie z duetem PRO8L3M: MELT, wielokrotnie nagradzane studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia na granicy świata prawdziwego z wirtualnym i pomysłodawcy instalacji oraz OUTRAGE – agencja zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru rozrywki i kultury, integrująca je ze światem reklamy odpowiedzialna za kreację i komunikację wokół „WIDMO” LP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się