Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak ugryźć design studio? Dowiesz się tego na Warsztatach UX #3

20 września w przestrzeni coworkingowej Idea Place we Wrocławiu odbędą się trzecie już Warsztaty UX. Ten cykl spotkań na dobre zadomowił się na mapie wydarzeń dedykowanych osobom zainteresowanym projektowaniem użytecznych interfejsów.
O autorze
1 min czytania 2013-08-28

Dotychczas odbyły się dwa spotkania pod szyldem Warsztatów UX. Uczestnicy używali dwóch metod – sortowania kart i projektowania na papierze, mierząc się z problemami projektowymi dwóch partnerów merytorycznych – firmy Axit i Gumtree.pl. Podczas trzygodzinnego spotkania uczestnicy mogą się zmierzyć z problemami typowymi dla pracy projektanta interfejsów. Jednocześnie partner merytoryczny, którego problem jest analizowany, otrzymuje wiele różnych propozycji rozwiązań swojego zagadnienia.

Ideą Warsztatów UX jest rozwiązywanie realnych problemów projektowych przy użyciu jednej z technik UX. Tym razem uczestnicy spotkania w podziale na grupy zastosują design studio, czyli metodę polegającą na iteracyjnym szkicowaniu pomysłu. Każda iteracja podlega szczerej dyskusji i krytyce, po której projekt  jest dopieszczany w coraz większej grupie.

– Design studio pozwala na szybką eksplorację wielu pomysłów i zachęca ludzi do dyskusji nad możliwymi rozwiązaniami. Jest to więc świetna metoda, jeśli chcemy włączyć cały zespół w projektowanie użytecznego produktu – mówi Iga Mościchowska z WitFlow, która przedstawi na spotkaniu tajniki tej techniki.

Uczestnicy spotkania zmierzą się z realnym problemem projektowym, zyskają doświadczenie i nawiążą kontakty z innymi pasjonatami użytecznych interfejsów. Warsztaty UX są darmowe, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy są uruchamiane około tygodnia przed spotkaniem, a w związku z bardzo dużym zainteresowaniem warto pilnować komunikatów od organizatora, aby nie przegapić momentu startu rejestracji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za organizację spotkania odpowiada wrocławskie studio UX & usability – WitFlow, a partnerem merytorycznym najbliższego spotkania będzie firma IT – Cohesiva.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się