Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gemini Park rusza z nietypową kampanią „Tarnowskie oblicza mody”, w której wystąpiło blisko 100 tarnowian

Tarnów tworzą ludzie, barwne osobowości i niezwykłe inicjatywy mieszkańców, które zmieniają miejskie przestrzenie i kreują charakter miasta. Tę wyjątkowość w swojej najnowszej kampanii postanowiło pokazać centrum handlowe Gemini Park Tarnów.
O autorze
2 min czytania 2019-02-26

„Tarnowskie oblicza mody” – to hasło najnowszej, dwuletniej kampanii wizerunkowej Gemini Park Tarnów, która ma za zadanie pokazać Tarnów jako miasto tętniące życiem, pełne wyjątkowych ludzi i osobowości oraz inspiracji. W tym celu do kampanii galeria zaprosiła blisko 100 tarnowian i tarnowianek związanych z różnymi dziedzinami życia i o różnych profesjach, a także w różnym wieku. Pojawią się oni na blisko 100 odsłonach nietypowego projektu wizerunkowego. Wśród bohaterów znaleźć można m.in. artystów-plastyków, muzyków, sportowców, mistrzów Polski i świata w różnych dziedzinach, społeczników, aktorów, tancerzy, stylistów, przedstawicieli instytucji kultury, a także fotografów, modelki i dziennikarzy. Jednym słowy – pasjonatów, którym bliski jest Tarnów.

Na zaproszeniu mieszkańców jednak nie poprzestano. Bohaterowie występujący w kampanii poddani zostali także nietypowej metamorfozie sfotografowanej przez tarnowiankę Emilię Stec. W kolejnych odsłonach kampanii każda z osób zaprezentuje się w niepowtarzalnym, body paintingowym makijażu, przygotowanym przez Monikę Stec, mamę fotografki. O fryzury natomiast zadbał CURYŁO Project salon Academy. Za przygotowanie koncepcji graficznej kampanii odpowiada krakowska Agencja Optima Marketing Group.

Zdaniem pomysłodawczyni kampanii, taka zmiana miała na celu wydobycie osobowości postaci i pokazanie jej wyjątkowego oblicza. – W kampanii chcemy pokazać, że o byciu modny decyduje nie tylko udana stylizacja czy podążanie za trendami, liczy się także osobowość, unikalność, pasja i odwaga. I to wydobywamy w tym roku z tarnowian, pokazując ich niezwykłość w odważnych sesjach zdjęciowych – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Jak podkreśla Witek, zestaw osób w kampanii nie jest przypadkowy. – Zaprosiliśmy ludzi wyjątkowych, którzy zżyci są mocno z Tarnowem i znani są w swojej społeczności. Jednocześnie, co ważne, nie są to celebryci, a zwykli mieszkańcy, którzy poprzez swoją niezwykłość czy działalność przyciągają do siebie – mówi Witek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wspierająca społeczność

Ale „Tarnowskie Oblicza Mody” to nie tylko kampania wizerunkowa galerii, która wspiera kalendarz handlowy. – Poprzez ten projekt w 2019 i 2020 roku chcemy rozwijać wokół galerii społeczność. Jesteśmy przekonani, że pokazując nas samych – tarnowian zwrócimy na siebie uwagę, ale także sprawimy, że wiele osób będzie mogło się utożsamić z obiektem otwartym na mieszkańców – mówi Witek.

Powód? Gemini Park od lat w sposób odpowiedzialny i długofalowy angażuje się w sprawy lokalne, budując sąsiedzkie relacje. Dzięki tym działaniom tarnowianie mają poczucie, że Gemini Park jest miejscem im bliskim i zaangażowanym w życie miasta. Nic więc dziwnego, że lokalny i społeczny charakter kampanii ukazuje centrum handlowe jako miejsce spotkań, inspiracji, stylu, ale i miejsce spotkań kultur i ich przenikania się.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomóc mają w tym także wydarzenia, jakie wspólnie z bohaterami kampanii organizowane będą w galerii. – Spore grono osób, które pojawi się na billboardach i plakatach będzie można poznać osobiście podczas eventów, wystaw czy spotkań. Nie chcemy, aby kampania ograniczała się tylko do ludzi patrzących na nas z tablic na mieście, ale także, aby zawierała w sobie elementy interakcji i żywej relacji – dodaje Witek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sumie w 2019 roku pojawi się aż 10 odsłon kampanii. Każda z odsłon dopasowana będzie do wydarzenia w kalendarzu handlowym np. wiosennych kolekcji, letnich wyprzedaży czy Walentynek. Co ciekawe, w każdej z odsłon pojawi się po kilku bohaterów.

Sama kampania realizowana będzie na outdoorze na kilkunastu ścianach w strategicznych punktach Tarnowa, ale także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), radio i internecie. W kampanii zostaną także wykorzystane profile społecznościowe bohaterów projektu oraz buzz marketing. – To pierwsza w Polsce tak duża kampania wizerunkowa galerii handlowej angażująca tak wielu bohaterów. To również pierwszy projekt galerii wykorzystujący tak szeroko społeczność i sąsiedztwo. Jestem przekonana, że odchodząc od tradycyjnych, magazynowych formatów kampanii tworzymy nową jakość na rynku retail – mówi Witek.