WieśMac to pewniak - kampania promująca dwie nowe odsłony burgera WieśMac

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WieśMac to pewniak - kampania promująca dwie nowe odsłony burgera WieśMac

Ruszyła nowa kampania McDonald's zrealizowana przez DDB&tribal. A w niej randka w ciemno, latająca ośmiornica i swojski smak, na który zawsze można liczyć.

W ramach kampanii powstał zabawny spot, w reżyserii Sebastiana Pańczyka. Opowiada on historię niefortunnego wyboru podczas pierwszej randki i jej szczęśliwego finału w McDonald’s. Częścią tej historii jest latająca ośmiornica, która stała się bohaterką działań w social mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania promuje dwie nowe odsłony burgera WieśMac. Od dziś oprócz wersji klasycznej, dostępny jest w wersji z serem wędzonym i sosem chrzanowym albo z jajkiem sadzonym.

Działania są realizowane w TV, Internecie oraz w restauracjach McDonald’s.

Za koncepcję kreatywną oraz komunikację odpowiada DDB&tribal Warszawa, za produkcję spotu Dobro, a za planowanie i zakup mediów OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij