Roczny program szkoleniowy Diploma in Professional Marketing startuje już 5 kwietnia!

Strategic marketing

partnerem merytorycznym działu jest Questus

Roczny program szkoleniowy Diploma in Professional Marketing startuje już 5 kwietnia!

Już 5 kwietnia w Warszawie startuje kolejna, 44. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing, w ramach której na uczestników czekają 2 ścieżki tematyczne programu, możliwość uzyskania 2 certyfikatów The Chartered Institute of Marketing, wyjazd na 3-dniowe Warsztaty Strategiczne.

Program zaawansowany CIM – Diploma in Professional Marketing to roczne szkolenie marketingowe, akredytowane przez The Chartered Institute of Marketing (CIM). Brytyjski instytut to największa organizacja zrzeszająca marketerów na świecie, licząca ponad 150 tysięcy członków z blisko 100 krajów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Polsce jej jedynym akredytowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym jest firma questus. Przez 15 lat swojej działalności, pod wodzą dr hab. Roberta Kozielskiego questus wyszkolił ponad 1000 marketerów, z których blisko 800 uzyskało certyfikaty The Chartered Institute of Marketing. Już 5 kwietnia uzyskacie kolejną okazję, aby dołączyć do tego grona!

Jak wygląda układ szkolenia?

Program zaawansowany CIM składa się z 4 modułów tematycznych, ułożonych w 2 ścieżkach rozwojowych. Uczestnicy rozpoczynają szkolenie od dwóch bloków wspólnych:

  1. Strategic marketing – skoncentrowany na rozwoju umiejętności budowania strategii rynkowej, analizy otoczenia biznesowego czy odkrywania insightów konsumenckich.
  2. Digital strategy – budujący kompetencje związane z marketingiem cyfrowym, wskazujący sposoby wykorzystania innowacyjnych narzędzi oraz budowania digital mixu.

Po dwóch powyższych modułach następuje podział programu na dwie ścieżki rozwojowe:

I. Strategic Diploma in Professional Marketing – ścieżka strategiczna, skoncentrowana na rozwoju kompetencji strategicznych, analitycznych i managerskich, w skład której wchodzą moduły:

  • Mastering metrics – zorientowany na podnoszenie umiejętności analizy marketingowej, doboru wskaźników i prowadzenia badań marketingowych.
  • Driving innovation – poświęcony procesowi kreowania i wdrażania innowacji w biznesie.

Ścieżka strategiczna przygotowuje uczestników do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Diploma in Professional Marketing.

II. Digital Diploma in Professional Marketing – ścieżka digitalowa, zorientowana na rozwój kompetencji digital marketingowych, w skład której wchodzą moduły:

  1. Driving digital experience – skoncentrowany na rozwoju umiejętności budowania pozytywnych doświadczeń konsumenta w cyfrowym środowisku.
  2. Mastering digital channels – rozwijający umiejętności integrowania i zarządzania kanałami digitalowymi.

Ścieżka digitalowa przygotowuje uczestników do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Diploma in Professional Marketing.

Kogo spotkacie podczas szkolenia?

Przede wszystkim grono głodnych wiedzy i rozwoju marketerów. Każda edycja programu Diploma in Professional Marketing (a były ich już 43!) to wspólna, intelektualna podróż kilkunastu uczestników, którzy spotykają się nie tylko na zajęciach, ale również podczas wydarzeń organizowanych dla społeczności – 3-dniowych Warsztatach Strategicznych, Best Practice czy integracyjnych questusówkach.

Nie sposób nie wspomnieć również o trenerach. Przy kompletowaniu kadry wykładowców programu zawsze przyświeca nam jeden cel – połączenie akademickiego fundamentu z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Dlatego właśnie podczas kolejnej edycji Programu zaawansowanego CIM spotkacie takich ekspertów, jak:

  • dr hab. Robert Kozielski
  • Jacek Kotarbiński
  • Artur Maciorowski
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Lech C. Król
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Marcin Michalak
  • Wojciech Szymański
  • dr Bartłomiej Kurzyk
  • Michał Dziekoński

Co zyskuje uczestnik?

Przede wszystkim kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania, biznesową inspirację i narzędzia, które może wykorzystać w codziennej pracy. Program zaawansowany CIM Diploma in Professional Marketing to jednak również bogaty pakiet wartości dodatkowych, w skład którego wchodzą:

  • 3-dniowe Warsztaty Strategiczne questus academy – organizowane rokrocznie w malowniczych rejonach Polski. Podczas warsztatów uczestnicy wraz z zaproszonymi gośćmi dyskutują na temat bieżących trendów w marketingu i biznesie, wskazując tendencje, które będą dominować na rynku w kolejnych latach. Prelegentami podczas spotkań byli dotychczas m. in. prof. Grzegorz Kołodko, prof. Jerzy Bralczyk, dr Bogusław Grabowski, Sławomir Lachowski czy Artur Rojek.
  • Program EPP – przygotowujący do egzaminów CIM zarówno od strony formalnej, jak i praktycznej. Egzaminy są bowiem pisane pod opieką tutora, który czuwa nad procesem przygotowania pracy i służy merytorycznymi wskazówkami.
  • Program gwarancyjny – pozwalający na odrabianie sesji szkoleniowych z innych edycji programu.

Jak uzyskać więcej informacji?

Wszelkie pytania związane z Diploma in Professional Marketing prosimy kierować do Ani Muskały, którą znajdziecie:

  • pod mailem: amuskala@questus.pl
  • pod telefonem: 601 052 704

Wszelkie wątpliwości pomoże Wam również rozwiać nasza strona internetowa. Jako że liczba miejsc w programie jest ograniczona, warto zawczasu zarezerwować miejsce podczas szkolenia!

A zatem, nie przedłużając, do zobaczenia na Programie zaawansowanym CIM!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij