Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°

Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym w V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°. Monika Jóskowiak objęła stanowisko account group head. Nowe stanowiska w agencji otrzymali także: Arkadiusz Legoń, Sebastian Szaraniec i Katarzyna Radecka.

Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°. Na tym stanowisku zastąpił Macieja Michalika, który pozostał członkiem zarządu V&P Group. Przez ostatnie 6 lat Tomasz Życki związany był z Volkswagen Group Polska, gdzie jako dyrektor marki SEAT odpowiadał za odbudowanie jej wizerunku na polskim rynku. W ciągu zaledwie kliku lat doprowadził SEAT-a do najwyższego w historii marki wyniku sprzedażowego i zwiększenia udziału w rynku. Swoje doświadczenie w branży B2B i B2C oraz sektorze motoryzacyjnym, w ostatnich miesiącach, wykorzystał jako ekspert w zakresie automotive w PwC Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod koniec lutego do zespołu V&P dołączyła także Monika Jóskowiak, która objęła stanowisko account group head. Odpowiada ona za obsługę kluczowych klientów agencji. Karierę zawodową zaczynała 12 lat temu w sprzedaży i obsłudze klienta. Ostatnie 10 lat związana była z agencją interaktywną Trol Intermedia odpowiadając za jej rozwój i zarządzanie poznańskim oddziałem. Ma na swoim koncie ponad 150 wdrożeń projektów online. Realizowała kampanie e-commerce dla takich klientów jak Neonail czy Curver.

Rozwój agencji zaowocował również awansami i zmianami wewnętrznymi i tak: na stanowisko digital & creative director awansował Sebastian Szaraniec. W wyniku tej zmiany Arek Legoń objął stanowisko strategic planning director, koncentrując się na rozwoju planowania strategicznego i umacniania oferty agencji w zakresie marketingu konwersji 360°. Dodatkowo Katarzyna Radecka awansowała na stanowisko business development director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij