BBDO najbardziej kreatywną siecią agencji reklamowych na świecie w rankingu WARC Creative 100

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BBDO najbardziej kreatywną siecią agencji reklamowych na świecie w rankingu WARC Creative 100

Grupa BBDO, trzynasty rok z rzędu, zajęła pierwsze miejsce w ogłoszonym pod koniec lutego rankingu WARC Creative 100, w kategorii agencji sieciowych. Ranking ten jest niezależnym globalnym indeksem osiągnięć reklamowych, w którym oceniana jest kreatywność kampanii, marek i agencji.

BBDO Worldwide, której częścią jest BBDO Warszawa, to jedna z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Teraz do długiej listy prestiżowych nagród i wyróżnień grupa dodaje pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu WARC Creative 100, następcy ogłaszanego od 1999 r. raportu Gunna. Ranking jest globalnym podsumowaniem najbardziej kreatywnych pomysłów reklamowych i ich twórców. Tegoroczne zestawienie powstało na podstawie wyników najważniejszych światowych i regionalnych konkursów branżowych: Cannes Lions, Clio Awards, D AD, London International Awards, One Show, Adfest, Dubai Lynx, El Ojo de Iberoamérica, El Sol, Eurobest, Golden Drum, Loeries oraz Spikes Asia. Tytuł najbardziej kreatywnej sieci reklamowej na świecie BBDO zdobyło już po raz trzynasty z rzędu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie koniec wyróżnień. Tytuł najbardziej kreatywnej agencji trafił do BBDO New York.

Wygrana w rankingu WARC Creative 100 to kolejny sukces BBDO w tym roku. Grupa zajęła pierwsze miejsce w rankingu The Drum's Big Won, jako najbardziej nagradzana na świecie sieć agencji we wszystkich dziedzinach komunikacji marketingowej. Już drugi rok z rzędu BBDO znalazło się także na liście najbardziej innowacyjnych firm branży reklamowej na świecie, którą co roku publikuje magazyn Fast Company.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij