Adam Nitecki został nowym dyrektorem generalnym CPD L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adam Nitecki został nowym dyrektorem generalnym CPD L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Największy zespół HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie jest już pod nowymi skrzydłami – Adam Nitecki objął funkcję dyrektora generalnego consumer products division.

W marcu br., stanowisko dyrektora generalnego consumer products division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich objął Adam Aleksander Nitecki. Zastąpił na stanowisku Alenę Bannitsinę, która zdecydowała się na przerwę w pracy zawodowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Alena Bannitsina pełniła funkcję dyrektora generalnego consumer products division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich od sierpnia 2016 roku, w ciągu ponad dwóch lat zwiększając udziały rynkowe w Polsce oraz sprzedaż.

Adam Nitecki rozpoczął karierę w L'Oréal w 2000 roku. W ciągu zaledwie kilku lat objął stery marketingu marek Garnier i Maybelline New York w Polsce. Od 2012 roku Adam zdobywał doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy jako dyrektor marketingu marki Garnier w regionie Europy Zachodniej. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora generalnego consumer products division na Ukrainie i w Krajach Kaukazu.

– Rynek kosmetyczny w Polsce i w krajach bałtyckich ma bardzo ciekawe perspektywy wzrostu związane z rewolucją konsumencką i przenikaniem się światów offline i online. Jako consumer products division mamy wspaniałą misję, którą jest demokratyzowanie piękna. Robimy to poprzez nasze charyzmatyczne marki, które adresują potrzeby różnych grup docelowych: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Make-up, Mixa. W naszej komunikacji propagujemy nową wizję kobiecości, która oparta jest na różnorodności, szacunku, autoekspresji i silnym poczuciu własnej wartości. Jednocześnie bardzo ważny aspekt zarówno dla nas, jak i naszych konsumentów, to odpowiedzialność społeczna i nasz pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko naturalne – powiedział Adam Nitecki.

W ciągu dwóch ostatnich lat Adam Nitecki zmodernizował struktury oraz zbudował silny zespół z kompetencjami digitalowymi, tym samym znacznie zmieniając organizację. Z sukcesem zarządzał procesem rozwijania nowych kanałów sprzedaży, takich jak sieć sklepów własnych oraz e-commerce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij