Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny

Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny

Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.

McDonald’s doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jego produkty, takie jak hamburgery, frytki czy zestawy Happy Meal są bardzo rozpoznawalne. Z tej okazji marka postanowiła stworzyć serię nietypowych billboardów, które nie zawierają logo brandu, a produkty na nim przedstawione są rozmyte.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ten sposób McDonald’s wpływa na swoich klientów i udowodnia, że siła sugestii ma naprawdę dużą moc. Podczas samego patrzenia na billboard i „rozwiązywania zagadki”, dana osoba od razu robi się głodna i ma ochotę wstąpić do najbliższej restauracji marki po hamburgera czy frytki.

Za kreację odpowiada agencja TBWA.

PS

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

PS2

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

PS3

Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij