Internauci w ramach Jalapeño Challenge zdecydowali o powrocie Jalapeño Burger do menu McDonald's

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Internauci w ramach Jalapeño Challenge zdecydowali o powrocie Jalapeño Burger do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna, w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's.

Kampania Jalapeño Challenge ruszyła w środę 27 marca br. na kanałach własnych sieci McDonald’s. Już po kilku godzinach pod filmami będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania contentowe prowadzone są na Facebooku, Instagramie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania oparta jest o serię humorystycznych wideo, których bohaterem jest José Arcos Dorados – mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera, nie dopuszcza więc do siebie myśli, że burger miałby wrócić tylko na tydzień. Meksykanin chce, żeby wrócił on do menu, więc rzuca McDonald’s wyzwanie, w wygraniu którego muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.

Za koncept kreatywny i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content wideo wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada GŁOŚNO, a za postprodukcję POST.film.

Isobar wspiera McDonald’s w zakresie obsługi technologicznej, w tym w zarządzaniu contentem na stronie www, oraz odpowiada za aplikację mobilną właściciela sieci restauracji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij