Suszonki miesiąca: top 30 kreacji marca 2019

Suszonki miesiąca: top 30 kreacji marca 2019

Codziennie przedstawiamy ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dla przypomnienia i nutki inspiracji, przygotowaliśmy przegląd najpopularniejszych kreacji, które obiegły Internet w marcu.

#1 Sea Shepherd: duszące się folią zwierzęta

Organizacja ratująca życie morskich zwierząt przygotowała mocną kampanię, w której w dosadny sposób pokazało, co powoduje plastik wyrzucany do zbiorników wodnych.

#2 Volvo: torby ze starych banerów i pasów bezpieczeństwa

Firma Karlik, dealer aut marki Volvo, wspiera trend upcyklingu pełną parą! Po wprowadzeniu biżuterii pARTs stworzonej ze zużytych części Volvo, teraz poznański dealer stworzył kolekcję toreb powstających ze starych banerów reklamowych i pasów bezpieczeństwa zezłomowanych aut.

#3 Berlin: zniżka na metro dla kobiet

Berlińskie władze ogłosiły, że mieszkanki Berlina otrzymają zniżkę w wysokości 21% na bilet do metra, podczas gdy mężczyźni zapłacą normalną kwotę. Takie działanie ma na celu zwrócenie uwagi na wciąż istniejące różnice w wynagrodzeniach obu płci.

#4 Galeria Łomianki: Punkt Adopcji Roślin

W Galerii Łomianki powstał Punkt Adopcji Roślin, w którym każdy może oddać niechciany kwiat bądź zabrać jeden z pozostawionych i stworzyć dla niego nowy dom.

#5 The North Face: torby ze starych namiotów

Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.

#6 IKEA: naczynia z otrąb pszennych

To się nazywa zero waste – jadalne naczynia z otrąb pszennych. IKEA w swojej restauracji w CH Blue City prowadzi testy takowych talerzy.

#7 Amerykański programista został fikcyjnym influencerem, by jeść za darmo w restauracjach

Pewien programista z Nowego Jorku stworzył w stu procentach zautomatyzowane konto na Instagramie, które zrobiło z niego influencera. Wszystko po to, by otrzymywać darmowe posiłki w restauracjach.

#8 IKEA: czekoladowy, składany królik

Tym razem IKEA zaprezentowała coś, co skusi każdego wielbiciela łakoci z żyłką do majsterkowania – czekoladowego króliczka wielkanocnego, którego będziemy mogli złożyć sami.

#9 Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze: #MamNaToPapier

Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze wystartowało z akcją #MamNaToPapier, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do wybierania papierowych opakowań, zamiast tych plastikowych. Do akcji włączyło się już kilkanaście stoisk na na bazarze pod Halą Mirowską.

#10 Mercedes-Benz: Bertha Benz

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.

#11 Etno Cafe rezygnuje z plastikowych słomek

Polska sieć kawiarni Etno Cafe ogłosiła, że całkowicie rezygnuje z wykorzystania plastikowych słomek i zastąpi je tymi wykonanymi z materiałów biodegradowalnych. To kolejny proekologiczny krok firmy, dla której rok 2019 jest czasem tworzenia przyjaznego środowisku ekosystemu kawowego.

#12 Bianco: The Lift

„The Lift” to reklama duńskiej marki obuwniczej Bianco, która przedstawia historię niespełnionej miłości mężczyzny i kobiety, jadących ze sobą codziennie w windzie. Trzymający w napięciu i pouczający spot szybko stał się viralem.

#13 IKEA: #ThisAbles

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles” w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

#14 NZ Transport Agency: Belt up. Live on

Dumnie prezentowane blizny i wyraźne ślady po pasach bezpieczeństwa to główny element kampanii społecznej, której inicjatorem jest nowozelandzka agencja rządowa do spraw transportu. Akcja ma za zadanie pokazać, że to właśnie pasom bezpieczeństwa nieraz zawdzięczamy życie.

#15 Pluszaki IKEA w karetkach pogotowia i szpitalach

IKEA przekazała tysiące pluszaków małym pacjentom przebywającym na dziecięcych oddziałach poznańskich szpitali. Co więcej, w krakowskich karetkach pogotowia będzie jeździć 2 tysiące pluszaków marki.

#16 Salon WoshWosh: #Trashchallenge

Wyzwanie #TrashChallenge podbija szturmem media społecznościowe – do akcji dołączył salon WoshWosh, który 27 marca sprzątał park im. Marszałka Edwarda Rydza-Śmigłego na warszawskim powiślu.

#17 IKEA: domki dla ptaków ze starych mebli

W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.

#18 Eksperyment 19-letniego youtubera

Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.

#19 IKEA: Szafa DOBRA

IKEA daje drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe.

#20 Zebedeee Management: Radical Beauty Project

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, agencja Zebedeee Management oraz choreograf Daniel Vais stworzyli nietypowy projekt, w ramach którego zaproszono osoby z zespołem Downa do wyjątkowej, awangardowej sesji zdjęciowej.

#21 McDonald’s: wegańskie nuggetsy

McDonald’s wprowadził do oferty coś, co z pewnością ucieszy wszystkich wegan – warzywne nuggetsy. Testy nowej potrawy obecnie są prowadzone w norweskich sieciach marki.

#22 x-kom: pierwsza polska kampania x-kom w serwisie Pornhub #OdKulis

Nietypowa i odważna kampania, która narobiła szumu w polskim internecie. Teraz przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.

#23 HBO: poszukiwanie Żelaznego Tronu

W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.

#24 Budweiser przekształca swoje seksistowskie reklamy z lat 50. i 60.

Budweiser postanowił przemienić swoje seksistowskie reklamy z drugiej połowy XX w. w taki sposób, by dostosowały się do obecnych czasów.

#25 Hermes: luksus

Dom mody Hermès postanowił stawić czoła problemowi, jakim jest nadmierny konsumpcjonizm i stworzył spot, w którym udowadnia, że luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów, a jakość i trwałość.

#26 Traffic Design: szyldy zakładów rzemieślniczych w Warszawie

Stowarzyszenie Traffic Design po raz kolejny odmłodziło warszawskie szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe.

#27 Łódź: Don’t invest in Łódź

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.

#28 Etyczna aplikacja Good On You

Zastanawialiście się kiedyś co się działo z Waszą ulubioną torebką lub marynarką, zanim trafiły one na półki sklepowe? Aplikacja Good On You odkrywa wszystkie etapy produkcji odzieży oraz dodatków, po to, by wspierać zrównoważony rozwój w branży modowej.

#29 Agencja The Garden: Womanizer

Wywodząca się z Kanady agencja The Garden udowodniła, że erotyczne zabawki można zareklamować w subtelny i nie prowokacyjny sposób.

#30 Looks like shit, but saves my life – kampania niemieckiego ministerstwa transportu krytykowana za seksizm

Kampania niemieckiego ministerstwa transportu miała na celu promować bezpieczną jazdę na rowerze z użyciem kasku na głowę. Została jednak skrytykowana za seksizm, bowiem modele w reklamie są prawie nadzy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij