IKEA ponownie uchyla drzwi do sypialni

IKEA ponownie uchyla drzwi do sypialni

Tym razem w ramach kampanii „IKEA – z nogą w drzwiach”, marka przedstawiła historię pary, która postanowiła zamieszkać razem.

Kampania marki IKEA opiera się na prawdziwych historiach, anegdotach i spostrzeżeniach z użytkowania sypialni. Do współpracy przy tworzeniu komunikacji zostali zaproszeni polscy stand-uperzy i komicy. Głównym nośnikiem kampanii stały się filmy pokazujące sypialnię bez tabu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najnowszym filmie stworzonym w ramach kampanii, widzimy historię młodej pary, która postanowiła zamieszkać razem. Opowiadają o tym, jak radzą sobie z dzieleniem się przestrzenią w szafie Pax.

PS

Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.

PS2

IKEA dawała drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Inicjatywa trwała przez cały marzec.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij