Nie dam się nabić w butelkę – poznańska firma Aquanet promuje picie kranówki

Nie dam się nabić w butelkę – poznańska firma Aquanet promuje picie kranówki
Aquanet, poznańska firma z branży wodociągowo-kanalizacyjnej, ruszyła z nową kampanią, której celem jest zachęcenie mieszkańców do picia wody z kranu, a nie tej w plastikowych butelkach.
O autorze
1 min czytania 2019-04-08

Walkę z plastikiem postanowiła rozpocząć kolejna już firma, tym razem poznańska Aquanet. W swojej najnowszej kampanii „Nie dam się nabić w butelkę” promuje picie wody z kranu i tym samym chce zachęcić mieszkańców Poznania do zaprzestania kupowania wody w plastikowych butelkach, które zanieczyszczają środowisko.

Kampania zwraca również uwagę na inne pozytywne aspekty picia kranówki, takie jak np. oszczędność pieniędzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Aquanet swoją kampanię promuje na różnych nośnikach reklamowych wielkoformatowych – billboardach, citylightach czy służbowych samochodach. Natomiast spoty stworzone w ramach kampanii można obejrzeć w telewizji WTK na siłowniach oraz w tramwajach i autobusach miejskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Władze miasta Wałbrzych postanowiły walczyć z plastikiem – już od 1 maja br. zacznie obowiązywać zakaz używania plastikowych jednorazówek w instytucjach miejskich, a także na imprezach organizowanych przez miasto.

PS2

Brytyjska sieć supermarketów Iceland umieściła w swoich sklepach specjalne automaty do recyklingu plastiku – każdy klient, który wrzuci tam dowolną ilość plastikowych butelek lub opakowań, otrzyma voucher na zakupy.

PS3

Władze indonezyjskiego miasta Surabaja i tureckiego Stambułu znalazły sposób na zaangażowanie mieszkańców w recykling – plastikowe butelki, kubki czy aluminiowe puszki po napojach można wymienić na darmowe bilety na komunikację miejską.

PS4

Thornton’s Budgens jest jednym z pierwszych supermarketów na całym świecie, który wprowadził strefę bez plastiku. Wszystkie produkty z tego działu znajdują się w ekologicznych i przyjaznych naturze opakowaniach.

PS5

Parlament Europejski poparł wprowadzenie do 2021 roku zakazu sprzedaży jednorazowych sztućców, patyczków do uszu, słomek i mieszadełek z plastiku. Każda osoba, która nie zastosuje się do nowych zasad i będzie dalej zanieczyszczała srodowisko, będzie musiała zapłacić wysoką karę.