Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#NiePrzepraszamZa – Ewa Chodakowska, Agnieszka Cegielska i Beata Sadowska wspierają akcję Fundacji Sukces Pisany Szminką

#NiePrzepraszamZa – Ewa Chodakowska, Agnieszka Cegielska i Beata Sadowska wspierają akcję Fundacji Sukces Pisany Szminką
#NiePrzepraszamZa to akcja społeczna Fundacji Sukces Pisany Szminką, skierowana do kobiet. Kampania ma na celu wywołanie dyskusji na temat tego, za co tak naprawdę w dzisiejszym świecie kobiety NIE powinny przepraszać.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Okazuje się, że wiele Polek wciąż ma wycofaną, przepraszającą postawę. Kampania #NiePrzepraszamZa ma szansę to zmienić. Nie tylko zmusi panie do refleksji nad sobą, ale zachęci też do tego, aby informacją „za co nie będziemy przepraszać” podzielić się w mediach społecznościowych,  docierając tym samym do ogromnej liczby innych kobiet. W związku z tym przygotowano także specjalną nakładkę do zdjęcia profilowego na Facebooku.

– Słowo przepraszam zakorzeniło się w naszej kulturze tak głęboko, że zaczęło być nadużywane. Ciągle się z czegoś tłumaczymy, a to dlatego że na wczesnym etapie wychowywania wpaja się dziewczynkom zwroty grzecznościowe. Przepraszajmy wtedy, kiedy popełniliśmy błąd i nie stawiajmy sobie granic, to nasz wybór i mamy do tego prawo. Kobietom zdarza się przepraszać za to, że zostały dłużej na macierzyńskim bądź nie, czy też za to, że dłużej zostały w pracy czy nie zdążyły z obiadem. Przepraszając oczekujemy pewnego wybaczenia, chcemy wiedzieć, że nic się nie stało. Stawia nas to w pozycji słabszych, dlatego chcę pokazać, że kobiety mają prawo wybierać co chcą. Chcę, by nasza akcja społeczna przyczyniła się w rozwoju poczucia naszych praw i pozycji. Dlatego właśnie zachęcam kobiety w Polsce, żeby zwróciły na to uwagę w swoich mediach społecznościowych, gdzie aktywizujemy dyskusję na ten temat. Aby miały odwagę powiedzieć co w życiu wybierają, bez potrzeby przepraszania za to – mówi Ola Legosz, pomysłodawczyni akcji #NiePrzepraszamZa i współzałożycielka Fundacji Sukces Pisany Szminką

Akcję  #NiePrzepraszamZa ze specjalnym udziałem m.in. gwiazd takich jak Agata Młynarska, Zofia Ślotała, Ewa Chodakowska, Kinga Rusin, Karolina Ferenstein-Kraśko, Beata Sadowska, Agnieszka Cegielska,  Gabi Drzewiecka, Monika Zamachowska, Anna Dereszowska, Anna Nowak-Ibisz, Katarzyna Zdanowicz, Joanna Jabłczyńska, Sonia Bohosiewcz, Maria Rokitel, Katarzyna Pawlikowska, Magdalena Lamparska, Paulina Holtz.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona jest kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

We wrześniu 2018 roku ruszyła kampania Banku BGŻ BNP Paribas pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”. Jej celem było wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się