Maciej Orłoś został ambasadorem marki finansowej Vestle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maciej Orłoś został ambasadorem marki finansowej Vestle

Znany dziennikarz i prezenter telewizyjny, Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle, w których prowadzi wywiady z doświadczonymi inwestorami.

Celem przygotowanej kampanii reklamowej jest debiut rynkowy w Polsce marki platformy Vestle w Polsce, która oferuje możliwość inwestowania opartego głównie na kontraktach różnic kursowych (CFD – contract for difference). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt komunikacji reklamowej zakłada przedstawienie Vestle jako platformy oferującej szeroki wachlarz instrumentów finansowych, wokół której skupia się społeczność inwestorów-trader’ów. W reklamach wystąpi Maciej Orłoś, który prowadzi wywiady z doświadczonymi inwestorami. Hasła reklamowe oparto na grze słów pochodzących z żargonu jakim posługują się trade’rzy.

Głównym medium wykorzystanym w kampanii reklamowej jest internet. Użyto w niej różnych formatów reklam, m.in. filmy wideo, bannery, screeningi czy artykuły sponsorowane. Za strategię i kreację komunikacji marketingowej odpowiada agencja reklamowa Upside. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij