Rozbudowa zespołu o nowych kierowników produkcji to krok w długofalowej strategii rozwoju M5, która pozwoli na bardziej kompleksowe podejście do projektów i obsługi klienta.
Do zadań nowych kierowniczek produkcji będzie należało: koordynacja pracy ekipy filmowej, nadzór nad realizacją zdjęć filmowych i sesji zdjęciowych, dbałość o wysoką jakość usług, raportowanie i analiza budżetów, a także koordynacja postprodukcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paulina Pietruk, z branżą produkcyjną związana jest od pięciu lat. Wcześniej pracowała w poznańskim GPD Film Studio, w którym była odpowiedzialna za realizacje sesji zdjęciowych, kampanii digitalowych oraz spotów. Pracowała mi.in. dla takich klientów jak Lidl, Lisner, Lubella, Hochland, Dr Oetcker, Jula. Ukończyła filologię serbską i chorwacką na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Amanda Rutkowska przez ostatnie 2 lata pracowała w studiu produkcyjnym w Agorze, gdzie realizowała kampanie telewizyjne i digitalowe dla takich klientów jak: Microsoft, Eveline, Urząd Marszałkowski Poznań, Urząd Miasta Gdańsk. Wcześniej pracowała w kanale TVP Historia. Skończyła produkcję filmową i telewizyjną w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej i TV im. Leona Schillera w Łodzi.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024