Warszawskie Bio Family zaczepia McDonalda

Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

Warszawskie Bio Family zaczepia McDonalda

Supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos McDonaldowi odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.

Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz prztyczka w nos McDonaldowi postanowił dać supermarket Bio Family, który oferuje swoim klientom ekologiczne i zdrowe produkty. W Warszawie pojawił się billboard sieci fast foodowej, reklamujący „duży wybór, w dobrej cenie”. Na nośniku reklamowym widniało wobec tego zdjęcie burgera, frytek oraz coca-coli – w zestawie za 12 zł.

Poniżej pojawił się billboard supermarketu Bio Family, na którym w podobny sposób zareklamowano produkty marki, lecz oznaczono je napisem „Ekologiczny wybór, zdrowa cena”.

Musimy przyznać, że pomysł świetny ;).

PS

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

PS2

A tu przykład innej "walki" między Burger Kingiem a McDonaldem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij