„Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki Romet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki Romet

„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii marki rowerowej w Polsce. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do postawienia na aktywność fizyczną i wyboru roweru jako podstawowego środka transportu, który jest idealnym rozwiązaniem podczas wiosny i nadchodzącego lata.

Tegoroczna odsłona kampanii marki Romet opiera się na wielokanałowych działaniach z obszaru ATL, digital i BTL. Marka ruszyła z intensywną kampanią digitalową – w ciągu dwóch miesięcy, od początku kwietnia do końca maja, zamierza zaznaczać swoją obecność w Internecie z kampanią o charakterze prosprzedażowym, angażując największe zasięgowe media internetowe, platformy sprzedażowe typu ceneo.pl czy Allegro. W dużej części prowadzonej kampanii marka dociera do grupy docelowej za pomocą mediów społecznościowych – Instagrama, Facebooka i YouTube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszy nas, że Polacy pokochali rowery i coraz chętniej przesiadają się na nie. Bowiem tym samym potwierdzają, że jest to świetny środek transportu i doskonały sposób na ciekawe oraz aktywne spędzenie wolnego czasu. Wierzymy, że w tegorocznej kampanii dotrzemy z naszym przekazem do konsumentów, których przekona oferta rowerów droższych, ale charakteryzujących się doskonałym stosunkiem ceny do specyfikacji i wysokiej jakości. To naszym zdaniem najlepsza możliwa odpowiedź na rosnące oczekiwania i potrzeby rynku oraz klientów, którzy szukają dobrego sprzętu i stawiają przede wszystkim na jakość. Jednocześnie chcemy edukować i kształtować świadomość konsumencką wszystkich rowerzystów tak, by wiedzieli, jaki rower wybrać i czym się kierować przy jego zakupie – mówi Lidia Grabiec, dyrektor marketingu Arkus & Romet Group.

Dla wzmocnienia bezpośredniego dotarcia do klienta Romet uruchomił również między innymi platformę www.nowyromet.pl, skierowaną do sklepów współpracujących z marką. Wystarczy, że klient szukający rowerów wpisze miasto, w którym mieszka lub włączy geolokalizację, a mechanizm sam zaproponuje mu sklep, w którym znajdują się promowane w kampanii rowery. 23 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona kampanii na nowyromet.pl, polegająca na promocji rowerów z kategorii Cross.

Za działania PR na rzecz marki Romet odpowiada 38PR & Content Communication.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij