zjednoczenie.com dla marki Reserved z jesienną kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
zjednoczenie.com dla marki Reserved z jesienną kampanią

Marka Reserved, wraz z wejściem do salonów jesiennej kolekcji AW 2013/2014, przygotowała specjalnie na to wydarzenie stronę kampanii. Kreacją, projektem i wdrożeniem strony zajęła się agencja zjednoczenie.com.

Głównym celem strony jest prezentacja materiałów foto i video zrealizowanych podczas sesji. Trendy proponowane przez markę w tym sezonie to przede wszystkim kobieca, inspirowana naturą linia Wild Life oraz styl militarny w odsłonie Premium Soldier. Jesienne trendy męskie pokazane są w dwóch liniach. Rustic Workwear to trend inspirowany życiem na pograniczu miasta i natury oraz Silent City - trend zbudowany na skojarzeniach z najnowszymi technologiami i minimalizmem. Całość wzbogacono materiałami z backstage’u.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterką planu zdjęciowego została światowej sławy modelka Freja Beha Erichsen – jej magnetyczna uroda w połączeniu z krajobrazami Szkocji zaowocowały materiałem idealnie oddającym charakter nowej kolekcji.

Nowoczesny layout utrzymano w duchu minimalizmu. Układ strony podporządkowano komfortowi korzystania z serwisu, przy maksymalnej ekspozycji video i zdjęć kampanijnych. Reserved, we współpracy z agencją zjednoczenie.com, planuje również rozszerzenie kampanii o działania na Facebooku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij