Podlaski Ekosystem Biznesowy – viralowa kampania Podlaskie Travel

Podlaski Ekosystem Biznesowy – viralowa kampania Podlaskie Travel

ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi – Podlaskie Travel ruszyło z nowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”. Przewrotna komunikacja w mediach społecznościowych budzi emocje i angażuje tysiące internautów.

Cykl „Podlaski Ekosystem Biznesowy”, który w kreatywny sposób zestawia świat biznesu, technologii z naturalnymi walorami regionu, powstał z myślą o podlaskim profilu na LinkedInie, następnie został opublikowany także na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Podlaski Ekosystem Biznesowy” to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej od ponad roku na kanałach społecznościowych Podlaskie Travel. Jej celem jest zbudowanie wizerunku Podlaskiego jako bliskiej, dostępnej destynacji, mającej wiele do zaoferowania zapracowanym mieszkańcom dużych miast.

Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.

zdjęcia: facebook.com/podlaskie.travel

PS

Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.

PS2

3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.

PS3

Najnowsza odsłona kampanii Podlaskie Travel to platforma PULS, która powstała po to, by w wirze codziennego dnia, w dowolnym czasie i miejscu zrobić sobie przerwę, odetchnąć przy obrazach i dźwiękach przyrody, zasilić się naturą.

PS4

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij