Naturalna kampania H&M promująca kostiumy kąpielowe w duchu #bodypositive

Naturalna kampania H&M promująca kostiumy kąpielowe w duchu #bodypositive

H&M zaprezentowało swoją nową kampanię kostiumów kąpielowych w duchu #bodypositive, bowiem tym razem marka postawiła na modelki, które mają różne typy sylwetki.

Coraz więcej marek stawia na naturalność w swoich kampaniach reklamowych. Photoshop powoli idzie w odstawkę, natomiast modelki, które promują dane kolekcje brandów, nie są już chorobliwie chude i mają widoczne krągłości.

Przykładem na to jest chociażby najnowsza kampania marki H&M, stworzona w duchu nurtu #bodypositive. Na zdjęciach promujących kolekcję kostiumów kąpielowych widzimy modelki o różnych typach sylwetki. Co więcej, w kampanii brandu ewidentnie postawiono na naturalność, bowiem zdjęcia reklamujące kolekcję nie zostały potraktowane Photoshopem. 

zdjęcia: instagram.com/hm

PS

Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

PS2

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij