Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi” lub „Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w niecodziennej kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl.
O autorze
1 min czytania 2019-05-10

Do promocji firma wykorzystała 9 kreacji. Każda zawiera inne hasło i zdjęcie w stylu retro, które uzupełnia prezentowany komunikat. Tworząc projekt firma ogłosiła konkurs w internecie i w social media. Kreacje są owocem prac zwycięzcy konkursu oraz działu graficznego i marketingowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania realizowana jest na 18 nośnikach cityboard oraz 2 nośnikach supercityboard w Krakowie. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni maja 2019 i potrwają do końca miesiąca br. W marcu 2019 kampania była realizowana w Katowicach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Theresa May stała się bohaterką nowego rekrutacyjnego spotu londyńskiego Studio Yes. Humorystyczna produkcja kierowana jest do osób, które, tak jak brytyjska premier w filmiku, mają już dość swojej pracy.

PS2

Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.

PS3

Capgemini przygotowało nietypową kampanię employer brandingową zatytułowaną „Open for Open Minds”. W ramach akcji w 5 miastach w Polsce pojawiły się banery oraz billboardy, których celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów przez grę słowem.