Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Stroer

Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi” lub „Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w niecodziennej kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl.

Do promocji firma wykorzystała 9 kreacji. Każda zawiera inne hasło i zdjęcie w stylu retro, które uzupełnia prezentowany komunikat. Tworząc projekt firma ogłosiła konkurs w internecie i w social media. Kreacje są owocem prac zwycięzcy konkursu oraz działu graficznego i marketingowego.

Kampania realizowana jest na 18 nośnikach cityboard oraz 2 nośnikach supercityboard w Krakowie. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni maja 2019 i potrwają do końca miesiąca br. W marcu 2019 kampania była realizowana w Katowicach.

PS

Theresa May stała się bohaterką nowego rekrutacyjnego spotu londyńskiego Studio Yes. Humorystyczna produkcja kierowana jest do osób, które, tak jak brytyjska premier w filmiku, mają już dość swojej pracy.

PS2

Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.

PS3

Capgemini przygotowało nietypową kampanię employer brandingową zatytułowaną „Open for Open Minds”. W ramach akcji w 5 miastach w Polsce pojawiły się banery oraz billboardy, których celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów przez grę słowem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij