Feeders.agency wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną social mediów Banku BNP Paribas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders.agency wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną social mediów Banku BNP Paribas

W ramach stałej obsługi agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii i kreacji na kanały społecznościowe Banku BNP Paribas – Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Dodatkowo, agencja będzie tworzyć kreacje i realizować akcje specjalne: real time marketing, współpraca z influencerami a także eventy, branded content i projekty z zakresu branded entertainment.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach rozpoczętej w kwietniu br. współpracy, agencja Feeders zrealizowała już m.in.: przygotowanie contentu photo / video w ramach kampanii rebrandingowej Banku, akcje Real Time Marketing związaną z narodzinami Royal Baby, premierą Avengers, czy zmianą nazwy Banku. Obecnie agencja Feeders jest w trakcie przygotowań kolejnych działań z zakresu influencer marketingu oraz eventu specjalnego.

– Cieszymy się, że tak duży brand obdarzył nas zaufaniem. Nawiązanie współpracy z jednym z największych banków w Polsce potwierdza nasze kompetencje nie tylko w zakresie tworzenia wyjątkowych połączeń artystów z markami (tj. #CzarnaPolana 2 dla Żubrówki), ale też stałej, strategiczno-kreatywnej obsługi dużych brandów, wymagających kreacji na wysokim poziomie – komentuje Kuba Sagan, Creative Director & Partner Feeders Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij