Księga Adsów 3.0: Zamiast ebooka – kurs

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Księga Adsów 3.0: Zamiast ebooka – kurs

Jak zostać Tygrysem social media? To pytanie, na które Social Tigers stara się odpowiadać konsekwentnie od 4 lat. Jednym ze sposobów stała się „Księga Adsów”, ebook o systemie reklamowym Facebooka. Z okazji kolejnych urodzin, Franciszek Georgiew zapowiada premierę „Księgi Adsów 3.0” w nowej formule.

– Na początku tego roku zaczęliśmy planować czerwcową publikację. To nasza mała tradycja, by w Dzień Dziecka uruchamiać kolejne „wiedzowe” produkty dla naszej społeczności. Jednak myśl o stworzeniu kolejnego ebooka wydawała nam się... trywialna. To wytyczanie nowych szlaków jest naszym sposobem na wzrost biznesu – mówi Franciszek Georgiew, founder i szef Social Tigers.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 4. urodziny, firma zapowiedziała aż trzy nowe projekty – dwa kursy online („Księga Adsów 3.0” oraz „Kurs Facebook Analytics”) oraz własną platformę learningową – Bazę Wiedzy – poprzez którą będzie można przyswajać wiedzę.

– Platforma zaczęła się od prostego pomysłu na przebudowę bloga – chodziło o to, by ułatwić czytelnikom nawigację po rosnącej bazie artykułów. Zaczęliśmy mapować wyzwania, z jakimi mierzą się osoby próbujące rozwijać kompetencje marketera i uświadomiliśmy sobie, jak wiele w tym temacie można zrobić. Dziś problemem jest nie tylko niska jakość treści w obszarze social media, ale również niewielka innowacja w samym procesie self-learningu. Nasi partnerzy technologiczni doskonale zrozumieli problemy, które chcemy zaadresować – dzięki czemu już 1 czerwca udostępnimy pierwszą wersję platformy – podkreśla Georgiew.

Jeśli chcesz poznać pełny harmonogram nadchodzących premier Social Tigers, dołącz do wydarzenia. To tam ogłoszony zostanie start preorderu „Księgi Adsów 3.0”, który – tradycyjnie – potrwa tylko 24 godziny

Tylko w ciągu pierwszego tygodnia ponad 1,5 tys. osób wyraziło zainteresowanie projektem!

Partnerzy medialni wydarzenia: NowyMarketing, Social Media Manager, Marketer+, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, Rysuję fejsbuki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij