Kampania „Gratulujemy odważnym” skierowana jest do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy – specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym. Jej celem jest uświadomienie tej grupie pracowników, że warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany, aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego.
Od 16 września w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot, który będzie nadawany m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN (w tym m.in. TVN24, TVN Turbo, TVN Style), Discovery oraz Travel Channel, FoxLife i Kino Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania online będą prowadzone z wykorzystaniem formatów display oraz wideo, w serwisach biznesowych i lifestyle. Spot reklamowy będzie można zobaczyć także jako pre-roll na YouTube i w wybranych serwisach VOD.
Dodatkowo w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu) pojawią się siatki wielkoformatowe promujące markę Pracuj.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów online zajęła się agencja mediowa K2 Media, a za media planning mediów tradycyjnych odpowiada easy MEDIA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing