Marka InPost Paczkomaty ogłasza Konkurs ArtInPost

23 maja rozpoczął się konkurs kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim. Ich prace mają szansę zaistnieć w przestrzeni publicznej realnie ją odmieniając. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych.
O autorze
1 min czytania 2019-05-24

InPost Paczkomaty to usługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce w zakresie odbierania paczek z punktu dając możliwość odbiorów 24/7 niemal w każdej miejscowości w Polsce poprzez urządzenia zlokalizowane w przestrzeni publicznej. 

23 maja br. właściciel marki ogłosił konkurs pod nazwą ArtInPost. Do udziału zachęca hasłem „Pomaluj swój świat, tak jak chcesz!”. Każdy, kto lubi artystyczne wyzwania i chce mieć wpływ na wygląd swojego otoczenia, może podjąć się zadania konkursowego i zaprojektować grafikę na Paczkomat. Wystarczy kreatywna głowa. Projekt można wykonać z pomocą kreatora w serwisie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z gotowego szablonu Paczkomatu.

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 20 czerwca. Wyniki zostaną ogłoszone już 4 lipca. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Wszystkie prace oceni również publiczność i w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Zwycięskie projekty zostaną zrealizowane na wybranych Paczkomatach. Partnerem Konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace można przesyłać od 20 maja do 20 czerwca przez serwis artinpost.pl. InPost Paczkomaty zachęca do podjęcia wyzwania!

Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się