McDonald’s i Dawid Kwiatkowski prezentują wyjątkowy teledysk w ramach akcji „2 for U Fajnie się składa”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
McDonald’s i Dawid Kwiatkowski prezentują wyjątkowy teledysk w ramach akcji „2 for U Fajnie się składa”

„2 for U Fajnie się składa” to aktywacja, którą McDonald’s kieruje do młodej grupy konsumentów. Towarzyszy jej nowatorska propozycja zabawy, do której zaprasza Dawid Kwiatkowski. We współpracy z siecią stworzył on wyjątkowy teledysk – aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.

Zabawę z „Najbardziej ekipowym klipem ever” należy zacząć od wejścia na Messengera McDonald’s Polska i zaproszenia znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów – od 2 do 6. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu, efektów i dźwięku. Podczas oglądania teledysku można usłyszeć dźwięki, które na co dzień towarzyszą gościom w restauracji np. szelest torebki przy wyjmowaniu frytek, nalewanie napoju do kubka. Zostały one zestawione z muzyką, co tworzy wyjątkowe doznania dźwiękowe. Ekipy, które obejrzą film na 6 telefonach, otrzymują od sieci ekstra-okazYEAH 2 x 2 for U za 8 zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. To innowacyjne doświadczenie, wykorzystujące efekt funkcjonalności Facebooka – SideFlix, który polega na łączeniu telefonów przez aplikację Messenger po to, by móc w zupełnie nowy sposób wspólnie ze znajomymi oglądać content.

Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij