Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agata Wartak została nowym prezesem spółki Netmove

Od maja br. stanowisko prezesa spółki Netmove objęła Agata Wartak.
O autorze
1 min czytania 2019-05-28

Przejęcie sterów w Netmove to konsekwencja sukcesów, jakie Wartak osiągnęła przez ostatnie 8 lat w Eniro Polska. Od maja 2019 nowa prezes Netmove będzie zarządzać spółką przede wszystkim z wizją rozwoju oferty dla sektora MŚP.

– Spółka Netmove wspiera firmy w generowaniu sprzedaży przez internet. Jej oferta jest odpowiedzią na wciąż rosnące zapotrzebowanie rynku. Profesjonalizm pozycjonerów, jakość wykorzystywanych narzędzi, uczciwość i transparentość sprawiły, że z radością dołączyłam do zespołu – argumentuje swoją decyzję Agata Wartak.

Nowa prezes spółki Netmove początkowo odpowiadała za współpracę Eniro Polska z kluczowymi partnerami firmy, takimi jak Onet, Interia, Allegro. Następnie, gdy firma postawiła na wprowadzenie do swojej oferty stron internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, Wartak z pasją i konsekwencją rozwijała nową ofertę. Pod jej nadzorem firma zrealizowała ponad 8 tysięcy stron dla sektora MŚP, co na przestrzeni zaledwie kilku lat stało się – po Panoramie Firm – główną ofertą w portfolio Eniro. Agata Wartak odpowiadała za opracowanie pełnej specyfikacji produktu, biznes plan, strategię marketingową i sprzedażową, materiały promocyjne, a także aktywnie włączała się we wdrożenia, szkoląc zarówno handlowców, jak i działy niesprzedażowe.

– W ostatnich miesiącach pracy w Eniro skupiłam się na ofercie sklepów internetowych. Właśnie wtedy zauważyłam, że przedsiębiorcy w Polsce potrzebują ogromnego wsparcia w tym obszarze. Sprzedaż w branży e-commerce w Europie wzrosła dwukrotnie w ciągu ostatnich 5 lat. Tylko w tym roku polscy konsumenci mogą wydać nawet 60 miliardów złotych na zakupy w Internecie. Jednak większość tego tortu zdobywają duże serwisy lub marketplace’y, pobierające od producentów wysokie prowizje za sprzedaż. Małe i średnie biznesy nie wiedzą, jak z nimi konkurować. Prowadzenie działalności w Polsce to wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy często nie mają świadomości, że podobnego dużego nakładu pracy potrzeba, by rozwinąć sprzedaż online – mówi nowa prezes Netmove.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agata Wartak jest ekspertem w dziedzinie marketingu internetowego. Z wykształcenia jest magistrem psychologii, a z zamiłowania aktywistką społeczną.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się