Adamczyk jest związany z Grupą Absolvent od marca 2018 roku. W poprzedniej roli, jako dyrektor projektów strategicznych był odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing Absolvent Talent Days – największych targów pracy i praktyk w Polsce.
W ostatnich latach, jako brand manager segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festiwal w Gdyni. Współtworzył również pierwszą internetową ramówkę w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Doświadczenie w obszarze marketingu zdobywał m.in. w jednej z największych na świecie firm kosmetycznych Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji dla takich marek jak Neutrogena, Listerine, Le petit marseillais czy Johnson’s Baby w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich.