Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MSWiA ogłosiło konkurs na memy i gify

MSWiA ogłosiło konkurs na memy i gify
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji organizuje konkurs na memy oraz gify, które będą zwracały uwagę na na szkodliwość narkotyków i dopalaczy. Resort prosi o nadsyłanie prac… na płycie CD.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

MSWiA jest inicjatorem kampanii „Narkotyki i dopalacze zabijają”, która jest skierowana głównie do młodych ludzi. By przekaz akcji faktycznie do nich trafił, resort postanowił zorganizować konkurs na memy internetowe oraz animacje GIF, zwracające uwagę na niebezpieczeństwa używania narkotyków i dopalaczy. Owe grafiki staną się wówczas częścią kampanii.

Co ciekawe, mimo że MSWiA ewidentnie stawia na nowoczesne środki przekazu, prosi o przysyłanie prac konkursowych na płytach CD.

Projekty memów oraz gifów można wysyłać jeszcze tylko do 6 czerwca. W obydwu kategoriach wyłonione zostaną po trzy najlepsze prace, za które resort przyzna nagrody takie jak miniwieża, tablet oraz hulajnoga.

Pełny regulamin oraz oświadczenie konkursowe znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W Poznaniu ruszyła kolejna edycja kampanii „Dopalacze to nie bajka”. W jej ramach nad Wartą pojawią się streetworkerzy, którzy będą uświadamiać młodym ludziom, jakie istnieją zagrożenia związane ze środkami psychoaktywnymi, natomiast na przystankach w całym mieście będzie można zobaczyć ostrzegawcze plakaty z hasłami nawiązującymi do dziecięcych wyliczanek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kojarzycie słynny mem z chłopakiem, który idąc za rękę z dziewczyną, odwracał się za drugą, mijającą ich kobietą? W marcu br. para z tej zabawnej grafiki znalazła się na banerach promujących nową politykę prorodzinną na Węgrzech.

PS3

W reklamie firmy Otto András Arató popularny „Dziwny Pan ze stocka” gra Harolda, postać opartą na serii zdjęć stockowych stworzonych kilka lat temu, na których wygląda, jakby się uśmiechał ukrywając swój ból.

PS4

Gif, który przyszedł na świat w 1987 r. za sprawą programisty Steve’a Wilhite’a, przestał już być tylko krótką animacją mającą bawić widza. To wciąż jeden z najpopularniejszych formatów w sieci, ale jego potencjał coraz bardziej widoczny jest w marketingu.