Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gwarancje24.pl nowym klientem CDSR Communication

29 maja 2019 roku CDSR Communication nawiązało współpracę z serwisem Gwarancje24.pl. Portal pozwala bezgotówkowo zakupić gwarancje wadialne właścicielom małych i średnich firm. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie public relations oraz digital marketingu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Gwarancje24.pl jako pierwsze na rynku oferują kompleksowe rozwiązania z zakresu gwarancji wadialnych online. Jest to również pierwsza witryna pozwalająca bezgotówkowo skorzystać z tego typu produktów.

Ponadto strona umożliwia małym i średnim przedsiębiorcom skrócenie czasu niezbędnego, by spełnić procedury potrzebne do pozyskania gwarancji i uczestniczenia w przetargach na zasadzie zamówień publicznych – bez wpłacania wadium. Dzięki serwisowi klient może pozyskać usługę w niespełna godzinę. Partnerem strategicznym usługi jest Towarzystwo Ubezpieczeniowe UNIQA S.A.

CDSR Communication powstało w 2018 roku. Specjalizuje się w obsłudze firm z sektora finansowego, marketingowego oraz technologicznego. Agencja w swoim portfolio może pochwalić się realizacją działań między innymi dla takich marek jak: RTB House, Nest Bank czy HOME IT. 

W ramach zawartej umowy CDSR Communication powierzono pełną obsługę w zakresie Public Relation oraz Digital Marketingu. Zespołem, który jest dedykowany klientowi kieruje Piotr Plak – dotychczas był odpowiedzialny za obsługę m.in. takich brandów jak: Saxo Bank, AIG, czy Wonga.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpracę nawiązano w maju 2019 roku w drodze rekomendacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing