Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paulina Surmacz i Tomasz Nowicki w zespole PR w Huawei CBG Polska

Paulina Surmacz i Tomasz Nowicki dołączyli do zespołu PR w dziale marketingu Huawei Consumer Business Group w Polsce. Huawei CBG to część firmy odpowiedzialna za segment elektroniki użytkowej – smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także usługi związane z portfolio Huawei.
O autorze
0 min czytania 2019-06-05

Paulina Surmacz dołączyła do polskiego oddziału Huawei CBG w kwietniu. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Wcześniej związana była z agencją First PR, gdzie przez 3 lata pracowała dla klientów z branży lifestyle, IT i nowych technologii. W zespole PR w Huawei zajmuje stanowisko junior PR specialist.

Tomasz Nowicki dołączył do zespołu na początku maja na stanowisku PR specialist. Ukończył psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Na początku kariery zawodowej związany był z ośrodkiem dialogu i analiz THINKTANK oraz Centrum Stosunków Międzynarodowych. Przez 2 lata pracował w telewizji TVN24 BiS, a następnie w agencji PR Cohn&Wolfe.