Wszystko zaczęło się od jednego zdjęcia. W kwietniu br. Ed Sheeran opublikował na swoim Instagramie zdjęcie, na którym trzymał opakowanie ketchupu Heinz. W opisie natomiast muzyk zwrócił się bezpośrednio do marki, oferując jej stworzenie reklamy promującej produkt.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Krótko po tym, osoby zajmujące się prowadzeniem instagramowego profilu marki Heinz odpowiedziały piosenkarzowi, że niebawem ktoś się do niego odezwie w sprawie ewentualnej współpracy. Wszystko oczywiście było prowadzone w luźnej atmosferze i podszyte żartem.
6 czerwca br. na profilu marki Heinz na Instagramie pojawiło się zdjęcie z brytyjskim piosenkarzem oraz ketchupem o nazwie „Edchup”. Na swoim koncie Ed Sheeran zamieścił podobną fotografię z informacją, że taki produkt już niebawem pojawi się w sklepach. Co więcej, na opakowaniu ketchupu ulokowany został emotikon przedstawiający wizerunek pomidora z okularami oraz charakterystyczną dla muzyka grzywką.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy „Edchup” oficjalnie pojawi się w sklepach. W internecie pojawiły się natomiast informacje, że będzie on też dostępny w Polsce.
PS
Heinz z okazji tegorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
PS2
Z okazji tegorocznych świąt wielkanocnych marka Heinz postanowiła uraczyć swoich klientów czymś kompletnie nietypowym – majonezem, który smakuje jak czekoladowe jajeczka Cadbury.