StyleSnap: Nowa funkcja w aplikacji Amazona rozpozna odzież na zdjęciu i poleci podobne produkty

StyleSnap: Nowa funkcja w aplikacji Amazona rozpozna odzież na zdjęciu i poleci podobne produkty
Amazon zaprezentował nową funkcję w swojej aplikacji – StyleSnap. Korzystając z technologii sztucznej inteligencji, system rozpozna odzież na danym zdjęciu i dodatkowo zaproponuje podobne produkty, które będzie można znaleźć na platformie e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2019-06-12

Funkcja StyleSnap została zaprezentowana przez Jeffa Bezosa podczas konferencji re:MARS 2019 w Las Vegas, poświęconej m.in. sztucznej inteligencji. Nowa usługa w aplikacji Amazona rozpoznaje produkty znajdujące się na zdjęciu w oparciu o sztuczne sieci neuronowe, wykorzystujące algorytmy deep learning.

Funkcja dodatkowo zaproponuje użytkownikowi podobne artykuły, uwzględniając takie czynniki, jak m.in. marka, zakres cenowy czy opinie nabywców.

PS

W styczniu br. Marks & Spencer wprowadził podobną usługę, która umożliwia wyszukiwanie produktów za pomocą zdjęć. Wystarczy wgrać dowolne zdjęcie, a system sam wyszuka produkty, dzięki którym będzie można odtworzyć oczekiwaną kreację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Pod koniec października 2018 roku Zalando wdrożyło Algorytmicznego Asystenta Mody (ang. Algorithmic Fashion Companion – w skrócie AFC), aby inspirować klientów personalizowanymi poradami dotyczącymi stroju – program posiadający już odpowiednią wiedzę sugeruje produkty na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W marcu br. L’Oréal udostępnił konsumentom opartą na sztucznej inteligencji usługę diagnostyki skóry wykorzystującą wieloletnie badania naukowe.