Ruszyło „Miasto Tigera”, pierwszy interaktywny serial w grze wideo na świecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyło „Miasto Tigera”, pierwszy interaktywny serial w grze wideo na świecie

6 czerwca br. na Twitchu rozpoczęła się emisja niestandardowej kampanii marki Tiger skierowanej do graczy pod tytułem „Miasto Tigera”. Jest to interaktywny serial zrealizowany na bazie popularnego modu GTA RP.

Interaktywny serial można śledzić w dwóch wersjach: live na platformie Twitch w każdą sobotę wieczorem lub w postaci skróconej na oficjalnym kanale marki na Youtube. Fabuła serialu opowiada o tytułowym mieście, w którym rządzą twarde zasady i silne charaktery. Inspiracją do jej powstania były klasyki telewizyjne, takie jak „The Wire”, „Breaking Bad” czy „True Detective”.

Serial ma czterech bohaterów odgrywanych przez czołowych influencerów: Pago w głównej roli Człowieka z Amnezją, Pajalock w roli żużlowca Konika, Isamu w roli rajdowca Szybkiego oraz Kasix w roli Luny DeRouge. Ich perypetie przeplatają się w każdym odcinku, w którym można też spotkać role drugoplanowe obsadzone przez kluczowych streamerów sceny GTA RP. Serial można oglądać live w sobotę wieczorem (długość każdego to ok. 4 godziny) na jednym z kilkunastu kanałów na Twitch i dzięki temu śledzić wydarzenia z pozycji ulubionego twórcy. Z materiałów live montowany jest skrócony odcinek VOD (ok. 30 min) do obejrzenia na kanale Miasto Tigera na Youtube w każdy czwartek wieczorem.

Producent napojów energetycznych Tiger jest sponsorem całego przedsięwzięcia. Bohaterowie są personifikacją różnych aspektów i wartości marki, a łączy ich wszystkich energia do działania. Jako dodatkowy element placementu zapewniono influencerom możliwość wypicia Tigera w świecie rzeczywistym w celu uzyskania dodatkowej czasowej przewagi w rozgrywce.

„Miasto Tigera” jest pierwszym na świecie przykładem realizacji serialu interaktywnego w grze. Jest to odpowiedź na zmieniające się postawy młodych konsumentów szukających rozrywki poza telewizją. Naturalnymi obszarami zainteresowań młodych stają się gry, platformy video i influencerzy, a ten projekt łączy je wszystkie. Jest to także odważne wejście marki Tiger w obszar gamingu, będący coraz większym obszarem zainteresowań marek konsumenckich w Polsce i na świecie.

– Gry komputerowe to obszar, gdzie liczy się refleks, energia i charakter – idealny świat dla realizacji hasła „Power is Back!” marki Tiger. Innowacyjny projekt Miasto Tigera daje nam świetną możliwość, żeby autentycznie zaangażować naszych użytkowników w świat marki Tiger – mówi Jarosław Knapek z działu marketingu marki Tiger.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Gameset, a za działania Youtube –Talent Media. Ostateczna fabuła serialu powstała przy współudziale zespołu marki Tiger. Serial w pierwszym sezonie będzie miał cztery odcinki emitowane do końca czerwca.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij